סה"כ צפיות בדף

יום רביעי, 2 במרץ 2011

פרשת קצב: עדיין סימני השאלה קשים


פורום נשים ציוניות מצטרף למביעים הסתייגות מהחלטת בית המשפט בנוגע לנשיא לשעבר, עו"ד הרפז: יש יותר מדי סימני שאלה בפרשה.

עו"ד תמר הרפז, מפורום נשים ציוניות, מיצרה על ההתקפה הפרועה לדבריה, כנגד מכתב הרבנים לקצב, "אני מתפלאת על ההתקפה נגד הרבנים. המתקיפים טענו שיש פה קריאת תיגר על הכרעת בית המשפט, זו הגישה הפורמליסטית שטוענת שאסור לערער על פסק של בית המשפט, אבל אני יודעת שחלק מאותם מתקיפים, פרסמו בעבר בראיונות שונים ביקורות שהיו להם על הבג"ץ, הרבנית מלכה פיוטרקוסקי עצמה טענה שיש לה לעיתים חוסר אמון בבג"ץ שהפסיקות של הבג"ץ פעמים רבות צפויות מראש, אז כשזה מתאים הם מתקיפים את בית המשפט ושלא מתאים לא".
לטענתה בפרשת איציק מרדכי, כשבית המשפט הסתפק בקלון, כל ארגוני הנשים תקפו אז את בית המשפט, "כזשה נוח להם הם מגבים את בית המשפט וכשזה נוח להם הם תוקפים".
עו"ד הרפז, קוראת לכל אותם מבקרים לחשוב פעמיים לפני שהם שולחים חיצים נגד רבנים חשובים, "הרי לא רק הרבנים ערערו על האמינות של פסק הדין נגד קצב, גם השופט בדימוס מישאל חשין כבר טען בנוגע לפרשת קצב, שאין לו ספק שבהתחשב באווירה ששררה בתקשורת, השופטים היו צריכים להיות עשויים  מברזל כדי לא להיות מושפעים , מדוע לא שמענו אותם תוקפים את חשין, מדוע לתקוף רק רבנים".
אין לה ספק שבפרשת קצב נותרו סימני שאלה רבים, "קראתי את פסק הדין ונותרו סימני שאלה רבים, כמו לדוגמא מדוע א' שינתה את הגרסה שלה, מדוע היא המשיכה להיפגש איתו, ועוד שאלות רבות על עדוית נוספות. מאחר שפסק הדין מבוסס על תחושת אמון של השופטים בעדות, אני מרשה לעצמי לומר שבתחושה שלי, גם אם הייתה התנהגות לא ראויה היא לא הגיעה לכדי עבירות מיניות".

תגובה 1:

  1. שופטים שבנראה המקצוע לא מתאים להים,לא יודעים מהו זיכוי.
    כנראה בהרשעות הקידום בבית המישפט מהיר.
    איו לנו שופטים כאלו (אוליי למעט שבח)בחברה הישראלית.
    זהו יום אבל!

    השבמחק